torsdag 14 februari 2013

Tjabba tjena!

Nu var det längesen va? Jo javet men jag har liksom haft fullt upp så har inte riktigt tänkt på bloggen juh.. Imorgon kommer det nog återgå till det vanliga då jag åker hem igen. Har varit i Tavelsjö nu ett tag och det har varit så skönt men nu är det nog dags att komma tillbaka till verkligheten.

Jag klarade för den delen just en bana på candy crush som jag suttit fast på jag vet inte hur länge och jag tror att bara cc spelare förstår hur enerverande det är att aldrig klara banan och hur skönt det är när man ääntligen gör det! Haha ja intressant va?

Förresten, fyi så är det alla hjärtans dag imorgon (eller ja nu egentligen, glad alla hjärtans dag då!) och om det är någon som är sugen på en liten dejt så är jag öppen för förslag ;) haha nä, imorgon är en helt vanlig dag för mig faktiskt men kul för alla som har någon, och för alla affärer för den delen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar