lördag 16 mars 2013

Babbel babbel.

Har haft en underbar dag med två härliga brudar som jag har saknat grymt mycket! Är ju hemskt att man inte ses oftare, jag menar, vi bor ju inte speciellt långt ifrån varandra egentligen. Men hursomhelst var det en bra dag och pratat av mig kan man ju minst sagt säga att jag fick. Tror knappt jag var tyst en minut ens! Tack Lena och Anki för att ni är just dom ni är <3

Hade halvt planerat en kväll i skräckens tema, men planer ändras lätt och istället blir det en massa tjej och gråta filmer! Love it!

Btw, märkte när jag smakade på hushållsfärg idag att det inte var så smart att hälla det på fingret för det blev blått, och efter jag insett det så doppar jag hela handen i degen för att röra om och hela handen blir blå.. Smart tjej, verkligen.. Men det blev en roligare paj iaf ;)



1 kommentar:

  1. Mkt trevlig dag! Håller med, pinsamt att de blir så sällan! Måste bli ändring på det! Jag älskar ju att hänga på café o surra i timmar! Så mitt förslag är att vi gör om detta snart :)

    SvaraRadera