fredag 7 februari 2014

Liten update!

Jag tror det är första gången på denna blogg som jag har gjort som jag sagt att jag ska! Mitt mål är ju att klara minst två armhävningar på tå så har kört armhävningar nästan varje dag sen i lördags, men har bara gjort 10 per dag för att jag inte vill köra för hårt och tappa motivationen som jag för en gångs skull fått och fortfarande har kvar! Har inte riktigt märkt av nått av mina 10 per dag så tror jag ska öka det till minst 20. Missade att göra dom igår så idag körda jag 40 st för att ta igen missade, nu känns det iaf nått i armarna! 

Ville bara uppdatera er lite snabbt för jag är (trots att det kanske låter mesigt i era öron) väldigt stolt över mig själv som äntligen tar tag i det här, men denna gång ger jag inte upp förns jag nått mitt mål! Nu ska jag sova!

1 kommentar:

  1. Jag har nominerat dig för Liebster Award på min blogg, göre ba! ;*

    SvaraRadera