måndag 9 juli 2012

Frågestund ?

Då var det måndag igen. Har haft en bra helg, var dock inte alls så taggad på Elinas fest, somnade några gånger, sen var jag på sjukt dåligt humör också, förmodligen pga dålig sömn, så jag gick hem ganska tidigt. Men dagen var iaf mysig, fick gosa med bäbis och träffa mormor och moster och bror och allt det där. Så dagen var kanon. Sen söndag umgicks jag lite med Towe och åt middag med mamma och Östen sen åkte jag hem till mitt kära Hörne och nu sitter jag här, uttråkad som bara den..

Mina fina försök att få till fina slängkyssar gick ju sådär va.. Är det någon som har något bra tips mot ringar under ögonen så släng gärna hit det!



Jag tänkte köra en frågestund bara för att och om det kommer tillräckligt med frågor så får ni svaren i ett videoinlägg, hur låter det? Så fråga på så tangenbordet/telefonen ryker!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar