onsdag 7 november 2012

Farbror doktorn.

Kanske inte världens roligaste besök hos farbror doktorn, men det känns bra att få veta vad det kan vara och få hjälp mot det och doktorn kändes väldigt noggrann så det var bra, hade ju kunnat få någon som varit väldigt less på sitt jobb och bara snabb kollat. Spruträdd som som jag är kommer jag in till labb halvt gråtandes, beredd på att bli stucken flera gånger då jag fått höra att jag är svårstucken, men bättre bemötande har jag aldrig fått från nån som snart ska sticka mig, snabbt var det över och hon sa att jag inte var svårstucken alls. Skit trevlig sköterska!

Nu har jag iaf fått en medicin utskriven sen skulle han höra av sig i eftermiddag/imorn när proverna var färdiga och då får vi se om jag får ytterligare en medicin utskriven som ska ätas minst 1 år, 6 tabletter om dagen.. Det ser jag inte fram emot vill ja lova. Men det känns skönt att det inte är superallvarligt iaf, tror inte jag kan dö av det här om det inte behandlas men ändå, kul är det inte.

1 kommentar: