måndag 12 november 2012

Problem problem, alltid ska det vara nått..

Jag har verkligen haft en toppen helg, spontanitet har varit helgens ord!

Sen att jag i, tror det börjar närma sig fem veckor haft ett litet problem, det gör mina dagar sämre. Jag kan inte riktigt göra allt jag vill, vara som jag vill och måste ständigt tänka på det, sen när man försöker få hjälp får man bara höra samma sak om och om igen.. Jag känner inte att jag är mig själv just nu riktigt. Jag blir så lätt arg, jag känner mig spydig, mer osäker, obekväm, jag är mer deprimerad än på länge och jag hoppas att jag slipper hamna i en dålig period igen.. Sen när hoppet kommer och jag tror allt är över, nä då börjar allt bara om igen.. Är det inte över snart vet jag inte vad jag gör!

Jag är så glad för att jag har dom vänner jag har, utan er hade jag inte stått där jag står idag. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar