onsdag 28 november 2012

Funderingar i natten.

Jag har för mycket tankar i huvudet hela tiden som gör att jag inte kan sova.. Fortfarande dom där tankarna på tänk om? Tänk om jag gjort så istället för så, om det blir som förra gången jag var så här.. Det vill jag verkligen inte.

Helvete vilken nörd jag är, jag har seriöst spelat Sims, ja Sims, i typ 8 timmar i sträck.. Det blir så när det är nått nytt, då sträck spelar jag några gånger, sen spelar jag inte mer förens det kommer nått nytt igen. Sjukt när jag tänker efter. Jag vet att det är ett meningslöst spel egentligen, men det är ett bra sätt att hålla tankarna lite mer i styr. :p

På tal om ingenting, jag tror att han/hon som delar ut bil och bostad inte orkar gå hela vägen upp till mig, för inte fick jag nån tidning idag fast han var här.. Skumt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar