söndag 22 december 2013

Blackout!


Såhär har i princip hela min helg sett ut. Detta är en bild från min säng där jag legat i min onepiece ungefär hela helgen. Det enda jag gjort förutom det är att kolla en Harry Potter film på tvn medans jag åt middag och gått på toaletten. Men jag måste medge att det har varit extremt skönt, och välbehövligt! Så det är ett medvetet val jag gjort att inte röra mig ur fläcken, det har varit så mycket nu på senaste så jag kände att jag ville rå om mig själv och bara stänga in mig. Men nu är det gjort och nu måste jag göra lite nytta innan det blir Tavelsjö och lite julfirande! Räkningar ska gås igenom och middag ska lagas även idag om jag orkar, vilket inte känns allt för troligt just nu men vi får se hur det blir om jag blir hungrig!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar