tisdag 31 december 2013

Gott nytt år!

Nu sitter jag på bussen in till stan, nyårs outfiten är på och nyårsnaglar är fixade, nu är det bara ansikte och hår kvar! Tänkte passa på att göra en årsresume medans jag åker. Here we go!


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Ja, jag vågade mer och gjorde saker jag inte kunnat tänka mig för ett år sen. Bland annat när jag for till Ulvön och jobbade, förra sommaren hade det varit otänkbart. Men så lärorikt och vad jag växte som människa!

Har du några nyårslöften?
- Nej, tror inte på nyårslöften, ändra saker kan du göra när som helst under året.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Måste tänka.. Njae en gammal vän blev mamma.

Vilka länder besökte du?
- Har hållt mig till Svea rike.


Låtar som påminner dig om året som gått?
- What does the fox say.. Inga ord behövs.

Vad önskar du att du gjort mindre?
- Pratat kanske, jag pratar alldeles för mycket men samtidigt önskar jag att jag inte alltid hållt käft när jag egentligen birde sagt saker, och slösat mindre pengar på skit..

Bästa minnet från 2013?
- Hmm, Ulvön tror jag. Hela sommaren,  träffade så många fina människor på den ön alltså!

Bästa köpet?
- Sällan jag gör bra köp faktiskt, i år har jag inte köpt nå speciellt.

Vad spenderade du mest pengar på?
- Mat och nikotin typ.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Jag gjorde mig själv riktigt glad, alla nya människor jag har träffat, och alla mina gamla fina såklart!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Gladare, det här har nog varit ett av mina bästa år på länge.

Favoritprogram på TV?
- Svenska Hollywood fruar, paradise hotel och typ tonårsbossen kanske, älskar att dom är så korkade och jag får känna mig lite smart för en gång skull!

Är det något du sakna 2013 som du vill ha år 2014?
- Hmm, nån att hålla om kanske och dela vardagen med, men jag trivs rätt bra där jag är just nu.

Vad ser du mest framemot med år 2014?
- Att jag förhoppningsvis hittar en lägenhet och kan flytta. Och massa bus med alla fina människor som finns i mitt liv. Annars ser jag bara framemot ett nytt år att växa på som person!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar