tisdag 3 december 2013

Question marks..

Har försökt komma på vad jag ska skriva nu ganska länge men har som inte kommit på något intressant.. 
Känns ju som att det blir lite tråkigt att skriva vad jag gjort under dagen då mina dagar är ganska enformiga, jobbar och kommer hem less, trött och ibland hungrig. 
Men jag trivs bra på mitt jobb, jobbar med bra människor och det är för mig en av dom viktigaste sakerna med ett jobb, att du trivs med dina kollegor och utöver det gör det inte så mycket vad man jobbar med. Visst är det också viktigt i längden, men trivs du med dom du jobbar med så blir allt så mycket bättre!

Har suttit och kollat lite olika utbildningar nu ikväll och det blir nog mitt nästa steg i livet, ska bara bestämma mig för en! Bollar mellan några stycken som jag tror skulle vara jätte roligt att jobba med men som sagt, har lite svårt att bestämma mig.

Har förresten haft problem med mina ögon sen halloween, fick nå skit under linsen och det ledde till att jag fick nå virus i ögat etc.. Snart är det över hoppas jag, har droppar som jag ska ta i vänster öga 2 gånger om dagen och jag ser så suddigt efter den, irriterande! Jag vet inte riktigt vad det är jag har om jag ska vara ärlig, dom sa så många krångliga ord så jag nickade bara och höll med! Jag i ett nötskal!

På tal om mig i ett nötskal så kommer det komma ett typ 10 saker om mig inlägg snart, tror att det kan vara ett bra sätt att komma ur min bloggtorka så håll ögonen öppna om nån dag eller två om ni är intresserade av att veta lite mer!

Nu vart det lite längre än planerat och jag ska försöka sova så jag tar mig upp imorn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar