lördag 16 augusti 2014

Halloj!

Det är så mycket som behöver fixas på den här bloggen, jag känner inte riktigt att den är så mycket jag. Blått är väl inte riktigt min färg, och headern är ju stenålders vid det här laget.. Har jag tid och ork nu i helgen ska jag nog sätta mig vid datorn och knåpa ihop en ny design, för just nu känns det väl inte som att den representerar mig och så ska det ju verkligen inte vara. ;)

Imorgon ska jag träffa Jessica men annars är helgen inte så mycket mer planerad, you guys know me, jag gillar ju att ha helgen öppen för spontana saker då dom oftast blir roligast. Missförstå mig rätt, klart jag har roligt när vi planerat saker också såklart men jag vet inte, både planerade och oplanerade saker har ju sina plus och minus precis som allt här i livet.

Men ha tålamod med den här designen ett tag till så lovar jag att jag lägger ner tid på nästa så jag kanske för en gång skull kan känna mig nöjd!

Lots of love S!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar