lördag 30 augusti 2014

Progress

Sakta går det framåt, sa ju att jag skulle göra en design jag var nöjd med men blev inte riktigt så.. Fick bli en tillfällig lösning med headern, just nu ser den bara creepy ut men den ska så småningom bytas ut men var tvungen att byta då den andra inte alls passade storleksmässigt med den nya layouten så så länge får ni bli lite creepade, för nu har jag suttit sen 10-10.30 och hållit på men inte kommit någon vart och nu är hjärnan tömd på fantasi så såhär ligger det till i nuläget.

Har inte kunnat sova ordentligt på flera veckor och nu börjar jag verkligen känna av det, nästintill konstant trött men kan ändå inte sova.

Update: Jag blev för äcklad av den headern så jag var tvungen att byta..

For now
Lots of love S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar