tisdag 21 oktober 2014

25

Okej pojkar och flickor. Nu har den här tjejen blivit gammal. The big 25.. 
Känner mig precis likadan som för en kvart sen, och åldern är trots allt bara en siffra för man är bara så gammal som man känner sig. Dock har jag fruktansvärd åldersnoja och att fylla 25 känns hemskt. Det känns som att jag borde ha åstadkommit så mycket mer vid det här laget, men samtidigt mår jag så bra just nu, jag känner mig lycklig. Och för mig är det så mycket viktigare att tänka på än en siffra, att jag mår bra. 

Fick ett lyckorus i kroppen tidigare idag, när det regnade men solen lyckades skina igenom molnen just där jag gick och då insåg jag hur lyckligt lottad jag faktiskt är. Jag har en underbar familj som alltid finns där för mig, underbara vänner och jag mår bra. Så även om jag inte har drömjobbet, pojkvän, villa eller Volvo så är jag ändå nöjd med vad jag åstadkommit under mina 25 år, jag är nöjd med den tjej jag formats till och jag fortsätter att utvecklas varje dag. Visst finns det saker att jobba på, det kommer det alltid att finnas, men just nu är jag pretty damn happy just där jag är! Ha en bra dag kära ni, för det ska jag ha!

Lots of Love, S!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar