torsdag 13 november 2014

Halloween

Halloween är verkligen bästa tiden på året, älskar verkligen allt med det. Men tyvärr, allergisk som jag är mot allt så får jag stå ut med sviterna efteråt. Har precis som förra året dragit på mig en ögoninflammation på grund av linserna och just nu medans jag skriver detta ser jag knappt något. Har fått nya ögondroppar utskrivna men dom gör min syn dimmig ett tag efteråt så don't mind my misspelling, för jag måste förlita mig på autocorrect. 

Halloween helgen började med pubcrawl för mig och Sofia, bland det roligaste jag gjort, träffade många sköna människor den kvällen!


Sen på lördagen trodde jag att jag skulle in till stan på halloweenfest med några vänner men istället fick jag en ögonbindel och Sofia fixade iordning mig för att sen ta mig till en lokal där bästa vännerna fixat en överraskningsfest för mig med Disney tema! Självklart hade dom gjort mig till Ariel då dom vet att det är min favorit Disney karaktär, och alla andra hade också gått in för temat. Sjukt överraskad och sjukt glad vart jag, fick fira min 25 årsfest med människor jag tycker om, vad mer kan en människa begära! Så glad att jag har dom vännerna jag har i mitt liv och vill aldrig byta ut er mot något!

    (Snodd bild av Emelie)
    (Snodd bild av Anki)

Nu ska jag nog försöka sova, ingen idé att ligga här och slita på synen när jag knappt ser något ändå. Ville bara göra en snabb uppdatering då det varit fasligt dåligt på den fronten på senaste tiden. Men, som jag sagt åh så många gånger förr, jag ska försöka bättra mig!

Lots of love, S!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar