onsdag 26 november 2014

Good morning world!

Kollade just på min header och insåg just att det första jag ska göra när jag kommer hem är att sätta mig ner och knåpa ihop en ny, den där är verkligen inget som känns som jag.

Ligger just nu i soffan hos Jessica och funderar på hur jag ska fördriva tiden tills hon vaknar. Ska jag se om det går något bra på tv, blippa på telefonen eller kanske försöka somna om? Nä alternativ tre går iaf fetbort, jag är inte trött överhuvudtaget så jag vill inte riskera att förstöra mitt nya morgonpigga jag!

Känns ju toppen att ha dom här sömnrutinerna trots arbetslöshet, måste dock försöka hitta en hobby tror jag (ja, och ett jobb såklart). Sökte in till komvux igår och nu hoppas jag att jag får komma in, känner mig för första gången motiverad till att plugga så den här gången ska jag lyckas, tredje gången gilt? Vill verkligen söka till universitetet, tror jag har bestämt vilket program det blir men är inte riktigt riktigt hundra på det..

Nä blippa på telefon it is!

Lots of love, S!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar