onsdag 2 januari 2013

2012

Det här får duga som en årsresume för mig, men jag har ju så dåligt minne så det är svårt att komma på specifika grejer ibland..

1. Hur har år 2012 varit för dig? – Både bra och dåligt, men har nog mest varit bra tror jag.
2. Bättre än förra året? – Hmm, jo kanske.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? – Ja, tycker det är värsta baby boomen i min vänskapskrets just nu. Antingen har dom fått eller ska snart ha typ.
4. Dog någon som stod dig nära? – Nej.
5. Vilka länder besökte du? – Har ju inte lämna Sverige ja.
6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? – Jobb och en hobby kanske?
7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? – Hmm, kommer minnas många dagar, vissa mer eller mindre.
8. Vad var din största framgång 2012? – Kanske att jag börjat hitta tillbaka till mig själv.
9. Största misstaget? – Vet inte riktigt..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? – Nån förkylning eller så bara. Inget allvarligt iaf.
11. Bästa köpet? – Har väl inte köpt nått speciellt.
12. Vad spenderade du mest pengar på? – Usch, snus godis och alkohol typ.. Det blir det bättring på i år!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? – Mycket har gjort mig riktigt glad, många ord.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? – Gangnam style...
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? – Det var nog ganska lika.
16. Vad önskar du att du gjort mer? – Vågat mer.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? – Varit så mesig..

18. Hur tillbringar du nyår? – Middag med Anki Peter och Erik, sen fest på teg, sen fest i Tavelsjö!
19. Blev du kär i år? – Njae, jag har varit kär iår iaf.
20. Favoritprogram på TV? – Desperate housewife och Svenska Hollywood fruar.
21. Bästa boken du läste i år? – Tror inte jag läste en enda bok faktiskt.
22. Största musikaliska upptäckten? – Öh, vet inte..
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? – En tv.
25. Något du önskade dig men inte fick? – Haha njae, skulle väl vare en massa massa pengar då?

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
– Var med bästa brudsen och sen kom släkten för fika!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? – Klart det finns, det gör det väl alltid?
28. Har du flyttat under 2012? – Nä, bor kvar och jag trivs.
29. Vad fick dig att må bra? – Alla vänner, ord som betydde mycket osv.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? – Jadu, hade en liten "crush" på Måns Zelmerlöv ett tag, så måste väl säga han då.
31. Vem saknade du? – Min familj, dom bor för långt bort!
32. Nya människor du träffade? – Många nya sköna människor, för många för att rabbla upp.
33. Har du kysst en främling i år? – Ikket en främling nej.
34. Har du varit ute en hel natt? – Det har jag nog. Har ju tältat ;)
35. Har du sovit i samma säng som någon med motsatt kön? – Ja..
36. Har du varit full 2012 – För mycket!
37. Har en dröm gått i uppfyllelse? – Njae..
38. Har du blivit tagen av polisen? – Haha nä, waay to good för det ;P
39. Ser du fram emot 2013 – Ja, förhoppningsvis lyckas jag sluta snusa, eller det vet jag att jag kan, sen hoppas jag att jag iaf kan börja sträva efter mina drömmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar