tisdag 8 januari 2013

Periodisk fasta.

Har kört periodisk fasta nu måndag tisdag och jag är förvånad över hur lätt det har gått so far. Sen att jag än så länge kört 12/12 har väl gjort att det är enklare, hinner ju inte bli så hungrig medans jag sover och det är ganska lätt att hålla mig tills klockan 12 med att äta. Kommer ändra tiderna snart men har inte riktigt bestämt om jag ska köra 16/8 eller varannan dag än.. Får se hur det blir. Sen ska jag få in motionen också så blir det här nog skit bra! Är positiv till fördelarna jag känt av hittills, mindre sötsug och blir inte hungrig lika fort och behöver inte äta mycket innan jag är mätt. Bara positivt än så länge! Lär ju återkomma med det här när det gått lite fler dagar. ;)

Har varit med Elenah idag och fått prata av mig, det behövdes! Blir en stund imorgon med och sen får jag förhoppningsvis träffa Ida också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar