måndag 7 januari 2013

Happiness and sorrow.

Att vara sjuk kring jul har sina fördelar, istället för att bli ännu fetare i jul så har jag tappat centrimetrar istället, galet nöjd tjej. Nu ska vi bara fortsätta på samma bana!
Har inte tagit en enda snus sen jag skrev att jag skulle sluta men har dock rökt lite, men nu är det också slut. Nu gäller endast feströkning, och endast när jag dricker. Så småningom ska jag försöka sluta med det också men den kampen tar jag en annan gång!

Sen är det ju klart att dom jävla bakslagen inte kan sluta komma.. Räcker det inte snart? Att en människa som en gång känt en kan tro så mycket. Jag försöker att skita i vad folk tycker och tänker om mig och oftast går det skit bra, men när man får höra vissa saker från folk man trodde bättre om, då kan jag inte hjälpa att jag tar åt mig. Det gör ont bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar