tisdag 15 januari 2013

No pain no gain!

Helvete vad träningsvärk jag har i röven och baksida lår, men inte klagar jag på det, det visar ju bara att det jag gör tar och att jag förhoppningsvis får en snyggare röv snart ;) har varit ute och gått med Elenah idag, vart en lite längre tur än planerat. Skönt var det iaf och ännu skönare vart det när jag kommit hem, tog ett bad och la en hårinpackning, var bara ansiktsmasken som fattades.. Varför gjorde jag inte en sån för? Det får bli nästa gång helt enkelt!

Nu ligger jag här, mjuk och skön, och försöker somna.. Går ju som inte så bra med det, skulle önska att jag kunde sova bra igen, men det kommer väl det med så småningom..

Imorgon blir det promenad igen, ska göra några ärenden och sen städa undan julen, jag vet att det snart är februari men julgranen är fortfarande lite mysig och det är det enda jag har kvar att ta bort. Ja men nu vet ni det också ;p Nu ska jag göra ett nytt försök att sova! Ha det!

1 kommentar:

  1. Gör du av med mer energi under dagarna så kommer du sova som släggad ;)

    SvaraRadera