tisdag 9 oktober 2012

En helg på landet.

Har spenderat min helg hos Elenah's föräldrar i brännland, och trots lukten så har landet gjort mig gott! Har också kommit fram till att jag ska ta bort Att mjölka en ko från min lista med 100 saker innan jag dör, för helvete så stor dom är! Helt sjukt.. Vi skulle gå in i laggårn och kolla på kalvarna, men jag kom inte längre än till dörren för innanför ligger det en ko större än ett hus typ, och som ni kanske vet så är jag livrädd för kossor, så den punkten åker!

Har även varit barnvakt för första gången i mitt liv och det var tur att Cissi och Johan var så söta och snälla barn så hoppet har åter kommit att jag nog klarar av mammarollen någon dag i framtiden! Dom tyckte om min mat, dom hade roligt när vi lekte och nattningen gick easy peasy = Glad tjej!

2 kommentarer:

  1. att du inte tog tillfället i akt och mjölkade en ko!

    SvaraRadera
  2. Inte kan du ta bort det från listan bara för att det blev lite mer av en utmaning, nu vore det ju ännu bättre om du fakttiskt gjorde det! ;D

    SvaraRadera