onsdag 31 oktober 2012

En underbar helg med fina människor!

Jag har verkligen haft en toppen helg! Först firade vi Anki på fredan, jag Sofia Anki och Elin satt först hemma hos Anki, åt middag tillsammans, dansade diverse nostalgi danser och bara mös innan vi drog ut på krogen! Superkul att få träffa och lära känna en av ankis klasskompisar och besviken vart jag då inte. :)

Sen på lördag gick jag och Sofia på stan en stund innan vi drog oss mot Nordmaling för att göra oss i ordning för rockabilly i Bjurholm, och jag kan erkänna att jag inte hade så höga förväntningar på kvällen eftersom rockabilly verkligen inte är i min smak, men jävlar vad roligt jag hade! Verkligen en bra present av Sofia, och kul att göra något utöver det vanliga! I början var det väl inte värsta draget kanske, men sen drog Pepita slappers igång och folk började kliva fram på dans golvet, och sen när Top cats drog igång var det fullt ös! Sen efter det for vi till Hörnefors och träffade några härliga människor.

På söndag kom syster och hälsa på och det var mys att få lite kvalitetstid med henne, blir ju inte så mycket då hon bor nere i Linköping.

Nu ser vi framemot en till kanonhelg med halloween firande!
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar