tisdag 23 oktober 2012

Min helg!

Fredagen spenderades i nördis med Sofia, hon fixade mina naglar bl.a. som för den delen är förstörda nu, sorry Sofia! Men det var trevligt, vi tog det mest bara lugnt.

Lördag kom och det blev partaj, var meningen att jag skulle ha tjejkväll men det slutade inte riktigt så, men trots att kvällen inte blev som jag tänkt mig så hade jag en bra kväll!

På söndag så var jag med Anki och Sofia, gick lite snabbt genom marknaden i Nordmaling, åt middag tillsammans sen följde dom med mig hem till hörne och så kom delar av min släkt för att fira mig. Det känns konstigt att vara 23, jag känner mig inte som 23.. Men det var mysigt att umgås med familjen, gosa med bebisar och bara spendera tid tillsammans. Fick självklart bra presenter också, en ny tv bland annat! Nu ska jag nog sova tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar