måndag 15 oktober 2012

Wishlist.

Jag kom ju på nu när jag satt och kollade runt lite på olika nätbutiker, att varför handla själv, när jag trots allt fyller år om en vecka? Man kan ju alltid posta önskelistan här då jag ändå vet att mycket släkt och vänner läser. ;)

Kan ju vara lättare för er om ni vet vad jag önskar mig. Och jag är hyffsat enkel, förutom jätteordern från Elf.. Men hallå, 17 kr för smink.. Det är ju ingenting..

1. Smink från elf, just det här sminket nedan. http://eyeslipsface.se/ (P.s Bilden är klickbar ;) )


2. Presentkort på kläder. H&M är ju perfekt, där hittar man alltid nått. Men som sagt, vart som helst ni tror passar mig. Förutom Kappahl, där handlar jag aldrig, och jag menar aldrig.

3. Presentkort på bolaget. Perfa det också ;P

4. Pengar, alltid roligt.

5. En kram, så enkelt kan det också vara.

Se så enkel jag är, vill ni inte köpa nått av det där så blir jag glad ändå, jag går efter "ordspråket": Det är tanken som räknas!

Nu borde man ju kanske försöka sova, för sitter jag och kollar på mer nätshopping så blir jag snart fattig..
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar