onsdag 17 oktober 2012

Tandskräcken.

Har hunnit med ett besök hos tandläkaren nu på morgonen, drygt att kliva upp så tidigt för något man verkligen inte gillar, men det är skönt att det är gjort nu.

Jag är livrädd för tandläkaren och har inte varit där på ett tag, men nu har jag iaf skaffat en såndär försäkring. Jag ska inte sticka under stolen med att jag trodde jag skulle hamna på någon av dom högre nivåerna då jag många gånger förut uteblivit från mina bokade besök pga rädslan så jag trodde ju mina tänder var i skitdåligt skick, men ack så fel jag hade. Hamnade bara på nivå 3, vilket för mig var heelt oväntat, men bra var det ju iaf! Trodde ju också att jag skulle ha mer hål än jag hade då jag alltid haft lätt för att få hål, men hade bara 2 och dom lagas i november. Dock har jag bytt tandläkare nu så jag hoppas hon är snäll med mig, för jag är fortfarande livrädd! :p Roligt att höra om mina tänder va?

Ska snart fara in till stan på möte, känns bra att ha lite att göra idag även om ingen av sakerna är speciellt roliga. :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar