lördag 22 december 2012

Färdig, kom å toorka!

Oj, har ni märkt en sak? Vi lever fortfarande! Säkert kommer jorden gå under någon gång, men så var inte fallet denna gång heller. Sen när det väl händer kommer säkert alla tro att det är ett skämt iaf.

Jag hittade julklappar till alla idag, på bara några timmar tillochmed, galet nöjd vill jag lova! Eller en har jag inte köpt än men det fixar jag imorn eller på söndag, vet vad jag ska ha så det går fort. :) Nyårs kläderna gick det sämre med men med dom är det ju inte jätte bråttom, blir väl att gå en runda på stan igen innan jul för att se om jag hittar nått att ha på mig på julafton, vore kul med nått nytt känner jag, nått rött kanske, har dåligt med den färgen i garderoben och tydligen passar den färgen mig så hoppas jag hittar nå fint! :p Har hunnit med att göra nya tassar idag också, röda glittriga, så inte jag men det är ju bara jul en gång om året så vad gör man inte! ;)

Nä nu blir det nog sängen.
Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar