måndag 10 december 2012

Min helg

Jag har sovit nästan en hel natt för första gången på evigheter och det känns rå skönt! Somnade redan vid halv 11 nångång och vaknade vid 1-2 nån gång men somnade om ganska så snabbt igen. Nu väntar jag på julkalendern och frukost, sen ska jag hänga med Elenah ett tag, göra lite ärenden osv. Blir nog en bra dag det här! :)

Har haft en super trevlig helg (förutom fredan, har nog aldrig haft tråkigare). I lördags kom Sofia hit, åt lite middag ihop sen vart det en spontan utgång med Lillis och Tomas på Olles. Efter det for jag och Sofia på efterfest i hörne. Hur trevlig kväll som helst men dagen efter var bland det värsta jag varit med om. Ångrade att jag druckit kan jag lova. Vaknade vid nio med skallebank från helvetet och mådde illa nanting. När jag och Sofia väl skulle gå hem så höll jag tummarna att jag skulle klara mig hem till min egen toa men kom halvvägs innan allt kom upp ingen. Huvva.. Men efter några timmar och en macka så mådde jag bättre så jag och Sofia hade en trevlig söndag också tillslut! :) Nu vet ni det, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar