fredag 7 december 2012

Låång lista ;)

Oj, nu blir det mycket text, men jag har tråkigt och det var längesen jag skrev nått så ni får en sånhär, så kan ni kanske lära känna och förstå mig lite bättre. ;p


Namn: Susann Larsson Torri..
Ålder: 23, känns fortfarande konstigt att jag är 23.
Längd: 1.60
Sko-storlek: 37-38
Född: I Gällivare
Bor: I Hörnefors
Gör just nu: Kollar lite slött på tvn och uppdaterar bloggen juh. ;)

Allmänna frågor:
Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Omtänksam, bra lyssnare och pålitlig.
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: För snäll (ibland är det inge bra) lite lat ibland sådär och självkritisk.
Vad är du rädd för: Att bli lurad. Och getingar!
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Att jag är pålitlig, och med "kroppen" typ mina läppar.
Det roligaste jobbet du haft/har: Konfirmandledare åt 92orna.
Har du körkort och egen bil: Nä, men förhoppningsvis snart!
När tog du ditt körkort: Har ju inte tagit det än juh..
När grät du senast: Öhm, javet inte, för nå dagar sen kanske det kom nån tår eller två.
När skrattade du senast: Senast jag asflabba va väl kanske i helgen, annars så skrattade jag lite smått imorse.
Vem åkte du bil med sist: Elenah.
Vem åt du mat med sist: Var iofs bara jag som åt men Elenah va ju med så med henne då.
Vem sov du hos sist: Sofia
Vem sov hos dig sist: Var nog Sofia det med.
Vad var du rädd för när du var liten: Att mamma skulle lämna mig.
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Frisör typ. Eller jag ville nog bli massor som jag inte kommer ihåg.
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Hmm, typ 4011 miljoner gånger :p
Värsta smärtan du råkat ut för: Kvaddat med moppen typ.
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Oj det är mycket, svårt att komma på en sak..
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Orättvisa och folks som är idioter.
Har du någonsin sportat: Jo, jag har dansat och spelat fotboll och innebandy. Ångrar att jag inte fortsatte med dansen och innebandyn när jag flyttade.
Någon du ser upp till: Min syster.
Vad finns alltid i din handväska: vad finns inte i min väska.. Men typ hårnålar och paraplyet, onödigt på vintern dock.. ;p
Har du varit utomlands någon gång: Ja i Spanien, och Finland men det räknas inte..
Vilken plats var finast: Spanien.
Största stad/städer du varit i: Nånstans i Spanien antar jag, eller kanske tillochmed Finland, jag vet inte. xD

Lite mer personliga frågor:
Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej.
Rökt: Ja.
Snusat: Ja.
Druckit: Ja.
Har du piercing eller tatuering: Läppen och öronen, funderar på att ta i tungan men vet inte om jag vågar. Och tatueringarna kommer.
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Han ska vara söt, lite lockigt hår, ha fina ögon och ett leende som gör att jag smälter. Och lukta gott!
Finaste komplimang du fått: Typ att jag är underbar.
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja tyvärr.
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Jo tyvärr har man ju råkat ut för det också.
Har du någonsin fejkat en orgasm: Har man nog.
Hur många sex-partners har du haft: Det skulle ni allt vilja veta ;)

Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet: Storstad
Hamburgare eller pizza: Pizza
Kött eller fisk: Kött
Hund eller katt: Hund
Aftonbladet eller expressen: Aftonbladet
McDonalds eller MAX: Max
Vin eller Öl: Vin
Charter- eller skidsemester: Skidsemester, om jag hade kunnat åka nått..
Sverige eller Utlandet: Båda
Sport eller nyheter: Nyheter
Hockey eller fotboll: Fotboll om jag måste välja nått
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Det spelar ingen roll.
Sommar eller vinter: Vinter
Vår eller höst: Höst, jag älskar regn!
Flyg eller tåg: Tåg
Bil eller buss: Bil

1 kommentar: