lördag 1 december 2012

Svar på frågor!

Frida har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Ge mig ett ord.":

Din hemort. Är du där ofta?
Fritidsintressen?
Är du nöjd över luggen?? =D
Jag ska nog också klippa lugg. Tror jag =)
Kram

Min hemort är Gällivare, är väl där någon gång per år ungefär, mycket av släkten bor kvar där, annars hade jag nog inte kommit tillbaka dit alls. Finns inget värt att sakna i Gällivare utöver släkten.

Mina fritidsintressen är väl att umgås med mina vänner. Skulle vilja börja med någon hobby men jag vet inte riktigt med vad än.

Och för er som inte vet så har jag klippt lugg för ungefär en vecka sedan, och jag är väl sådär nöjd med den. Folk säger att det blev fint och jag ville göra någon större förändring med håret men jag vet inte, känns inte som att det är min grej riktigt så jag kommer nog låta det växa ut så fort som möjligt. Men det är väl helt okej iaf.

Hoppas det var ett bra svar :)
Kram

1 kommentar: