söndag 30 december 2012

Massa mys!

Har haft en underbar jul i Gällivare förutom att nästan allihopa har varit sjuk på ett eller annat sätt. Men har varit jätteskönt att komma dit och bara känna lugnet. Nu är jag i Tavelsjö och  blir kvar här fram till imorn, då bär det av till Anki för nyårsmiddag sen ser vi vart kvällen tar oss.

Igår var jag över till Elina och Viktor som är i full färd med att flytta så jag tittade på när dom höll på och hjälpte i den mån jag kunde. Drack rödvin för typ andra gången i mitt liv och det  var inte så tokigt den här gången. Första gången kunde jag väl typ bara dricka en klunk för att det var så äckligt, men det vinet Elina bjöd på igår var ganska gott, lättdrucket om inte annat.

Nu ska jag diska undan sen ska jag gå över till Towe för lite catching up! Världens bästa Towe som jag träffar alldeles för sällan, svårt att beskriva vad den tjejen betyder för mig, så mycket minnen vi har tillsammans alltså!

Förresten, hittade en bild som jag tyckte var lite rolig, byt dock ut 2012 mot 2013 och berätta för mig vad ni fick! :)
Jag fick:  -Varför i helvete gick du med på att de förde in en sådan klausul i kontraktet?

1 kommentar:

  1. Ha! Alltså, titta vad jag fick, helt ärligt den allra närmsta boken och den första meningen på sidan!

    "You let me lay my head on the blood-slimed stone, let me see that maniac standing above me with his dull sword"

    x)

    SvaraRadera