måndag 24 juni 2013

Håhåjaja!

Uschba, somnade rå tidigt ikväll, jag skojar inte om det var innan 22 tillochmed. Visst, det var rå skönt och jag behövde det men problemet blev ju att jag vaknade nu istället, eller typ för en timme sen kanske. Tur jag är ledig imorgon!

Annars då? Jorå det är fint med mig, less efter helgen dock. Haft väldigt mycket att göra och lite oförutsedda grejer som hände och varit väldigt klantig (inget nytt där då), tappat några tunga saker på samma fot, på typ exakt samma ställe, slagit ryggen i en dörr osv.. Men nu är jag ledig och får vila upp ryggen lite, märks att man är otränad iaf. Vi kan ju iag konstatera att jag inte haft den roligaste midsommar helgen! Drack en cider för mig själv i fredags innan jag gick ut på byn och kolla läget men annars så var det bara lugnt, har somnat tidigt varje kväll och vaknat tidigt varje morgon.




Nä om man skulle försöka somna om kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar