tisdag 11 juni 2013

We all got a story to tell.

Måste bara börja med att berätta hur glåad jag är, sen i december har jag gått ner 8 kilo och tappat 8 cm kring magen. Visst, det är inte kanske inte super mycket på ett halvår men med tanke på att det enda jag gjort är att ändra mina matvanor, alltså, jag äter fortfarande samma saker men bara mindre portioner och dricker mindre dricka. 
Jag tror inte riktigt på det här med dieter, eller det funkar iaf inte för mig. Jag vet att om jag förbjuder mig själv att äta vissa saker eller att jag bara ska hålla mig till en ätardag i veckan så slutar det bara med att jag blir fixerad av det jag vill ha tills jag får det. Varsågod, kalla mig viljesvag, det vet jag att jag är. Men man ska göra på det sätt som funkar för en själv och skita fullständigt i vad alla andra tycker och tänker!

Haha oj, det blev visst lite mer än tänk det där, tror jag vart lite väl inne i det kanske.

Nu är jag iaf hemma på semester, snart åker jag tillbaka till jobbet! Juste, jag jobbar ju nu på Ulvön, iofs bara säsongsarbete men alltid nått. Men nu har jag lång ledigt och passar på att åka hem och ta hand om lite grejer och passa på att träffa några av dom bästa och ladda batterierna! Tråkigt nog så är det svårt att hinna med alla man vill träffa men som sagt så är jag ju tillbaka i höst!



Nä nu ska jag avrunda!  


1 kommentar: