onsdag 26 juni 2013

Legenden

Jag vet inte hur man gör för att lägga in en youtube video via mobilen så det blir såhär.
Den här låten spelas om och om hos mig just nu, så grymt skön! Är lite ledsen för att jag missade Niello när han(dom?) spelade på yran men det kommer väl fler chanser hoppas jag.

http://youtu.be/gGD0zYIDH-s

Annars så har det inte gått många knop här hos mig denna vecka, har mest bara njutit av några lediga dagar, idag har jag iaf klippt gräset och nu ligger jag i sängen under täcket och funderar på om jag kanske ska slå till med en bastu ikväll, fryser som en tok just nu. Ska iaf pyssla om mig själv lite grann ikväll, noppa brynen och lacka naglarna, därför vore det skönt att basta så kan jag köra en hårinpackning också.. Vi får se om jag orkar göra upp eld, är sämst på det så vi får la se om det blir nån bastu eller inte :p
Nu ska jag sluta tjata om min bastu och gå och göra nån mat istället! Ha det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar