torsdag 20 juni 2013

Tomt.

Tidigare ikväll satt jag och tänkte och kom plötsligt på att jag kände mig tom, en väldig hemlängtan har spritt sig i min kropp idag. Sen kom jag att tänka på att det nog beror på att Sofia for idag och då kändes huset helt plötsligt väldigt stort.. Nåja, det går över och jag har trots allt inte så långt hem om det skulle kännas allt för hemskt.

Imorgon börjar jag jobba igen efter 3 dagars ledighet, känns faktiskt lite skönt, trots att jag inte jobbat särskilt länge så är det skönt att ha lite rutiner, nått att fylla dagarna med. Tråkigt att jobba midsommar helgen dock, hade ju velat fira den i Hörnefors som vanligt men man kan ju inte alltid få som man vill.



Nä, nu ska jag kolla klart filmen jag håller på att se och sen tror jag faktiskt att jag går och lägger mig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar