lördag 29 juni 2013

Men i min blopump där plasker ni!

Vet inte vad det är med mig just nu, är totalt jätte blödig! Bölar till nästan alla filmer jag ser. Som nyss när jag kollade järnjätten, en barnfilm men ändå kommer tårarna. Vet inte om det beror på att jag djupt där inne känner mig lite ensam just nu? Kan säker vara så, men nu jobbar jag bara imorgon och sen är jag ledig i en vecka och åker hem! Som jag längtar, känner att jag behöver det just nu och speciellt när det ser ut som att det är enda gången jag kan åka innan jag slutar jobba.. 

Har pratat med R i telefon idag och den pojken kommer för alltid ha en speciell plats i mitt hjärta, en människa som jag vet alltid kommer ställa upp, precis som jag för honom. Är så glad att han fortfarande finns kvar trots allt.
Sen ringde Towe från Prag också, samma sak där, en vän för livet! 
Åh ni förstår inte hur lyckligt lottad jag är av att ha min familj och mina vänner i mitt liv, jag kommer aldrig släppa taget om er och jag hoppas att ni aldrig släpper taget om mig! Ni vet vilka ni är <3

Här har ni den riktiga Sussie, varsego, ja bju på den! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar