måndag 11 juni 2012

Biobesök

Som sagt, igår var mamma här och hjälpte mig att städa. Okej, helt ärligt så var det mest hon som städade men. Vi tvättade i alla fall ett jättelass med kläder och jag hittade sånt som jag letat och inte haft på mig på evigheter så det var ju nice. Men när jag skulle hämta tvätten typ halv 1 inatt så var den fortfarande inte torr, och då har den ändå hängt i 7 ½ timme, snacka om värdelöst torkrum.

Sen vart det ett spontant biobesök med Sofia och Anki så jag och mamma rörde oss mot stan vid 8 och jag mötte upp dom på SF så såg vi Snow White and the Huntsman, jag var dock så trött så jag somnade några gånger under filmen, men hängde ändå med. Richard har påpekat för mig att Kristen Stewart alltid har munnen lite öppen så självklart satt jag och störde mig på det hela filmen, tack Richard! :P

Men det var ett trevlig avslut på dagen, kom hem och hämtade tvätten, sen satt jag en stund framför datorn och sen somnade jag, och har för första gången på länge sovit en hel natt, dock ledde det till en rejäl försovning för min del men inget att göra åt nu.
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar