måndag 18 juni 2012

“You believe lies so you eventually learn to trust no one but yourself.”

“I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.” ― Marilyn Monroe

Den där Marilyn hon är då klok ibland hon.

Jag går igenom en ganska jobbig period just nu så därför har bloggandet fått lida för det. Även om det vore bra att skriva ner och reflektera på ett annat sätt så känner jag att det här inte är riktigt rätt forum för det. Men det känns som det börjar ljusna lite grann i alla fall så förhoppningsvis är jag mitt gamla vanliga glada jag snart igen.


Idag har jag ätit middag med min syster och min kusin. Var trevligt att ses och prata ikapp oss lite grann. Annars har jag haft en mysig helg, såg film i fredags, i lördags träffade jag Ida en stund sen åt vi middag hos Richards föräldrar och sen for jag tillbaka till Ida. Söndag var mest lugn, umgicks med Ida och Anki, pratade av oss lite grann. Mys helg av rang!

Puss!

1 kommentar: