torsdag 14 juni 2012

Challenge me.

Förlåt för låg uppdatering, men just nu mår jag inte helt 100.

Jag tänkte prova och se hur mycket respons det här får, om det blir något eller inte är en annan femma men prova kan man alltid.
Jag tänkte köra på det här, som många andra gör men ändå. Ge mig ett uppdrag så ska jag göra det och visa upp det på något sätt med antingen bilder eller video. Men var lite realistiska iaf, inte något som innebär att jag måste klippa håret, pierca mig eller äta äckliga saker för det gör jag nog inte.
Men som sagt, vi får se hur det går, ni är lite dåliga på att kommentera ;) Men om det får nån respons så blir det förhoppningsvis roligt för både er och mig! :P
Puss!

1 kommentar:

  1. Jag utmanar dig att visa dina kockkunskaper med en middag; förrätt, huvudrätt och efterrätt med sådant som inte är för lätt (á la fiskpinnar), och inte halvfabrikat! Då ska du komma på maten, laga och presentera på egen hand. Självklart är sällskap tillåtet ;) Att genomföras nästa vecka!

    SvaraRadera