torsdag 21 juni 2012

When it comes down to it, I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them.

Imorgon kommer min syster hit och då ska jag göra utmaningen jag fick, det innebär att jag ska visa mina kock talanger och göra en tre rätters middag. Jag får inte använda något halvfabrikat alls. Jag är inte riktigt hundra på vad jag ska göra, men hyfsad bestämd är jag väl kanske, iaf förrätt och varmrätt men efterrätten är jag lite kluven på.

Men förhoppningsvis kommer bildbevisen på utmaningen upp imorgon kväll, borde hinna med det. Annars så ser det ut som midsommar helgen är fullspäckad, me like. Tar jag mig hem till Hörnefors på lördag så blir det Tavelsjö på fredag och träffa gamla vänner och släkt. Sen på lördag blir det nog grillning och "förfest" i Hörne sen vidare mot Norrbyskär. Nu håller vi tummarna för att det blir kanonväder i helgen bara!

Bjuppar på en gammbild, man kanske ska prova bli blond igen.. Det där var första gången och så där nära kom jag innan jag gav upp och färgade det mörkt igen.

Nu måste jag sova för upp tidigt ska jag.. huvva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar