fredag 8 juni 2012

Välkommen hit istället!

Nu har jag bytt hit, egentligen lite roligt då jag inte gillade blogspot riktigt, men tror det mest berott på att jag inte förstått mig på den, och det gör jag egentligen inte nu heller, men förstår väl grunderna och så. Men det finns lite bättre funktioner här, dels det här med att man kan trycka på äldre inlägg när man kommer längst ner på sidan istället för att behöva gå upp igen. Sen tycker jag att den här bloggen är snyggare helt enkelt och kände för en förändring.

Idag blir det en sväng in till stan, köpa ny bh och så, sen så kanske jag ska träffa Ida en stund, sen får man se vad kvällen har att bjuda på!
Puss!

2 kommentarer:

  1. Trevligt med en positiv förändring! Men en liten kommentar (förutom att jag gillar bakgrunden!), om jag inte visste bättre skulle jag lätt kunna tro att du faktiskt har en son på din beskrivning... :p

    Kramar!

    Syster

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja, det har du faktiskt rätt i, ska ändra det :P

      Du kan förresten skriva in ditt namn istället för anonym även om du inte har en webbadress :)

      Kram!

      Radera