fredag 15 juni 2012

Call me Maybe.

Idag har vi varit till stan en sväng, eller egentligen två, Tirri skulle in och köpa nått till datorn, så vi var bara hem och vände egentligen. Usch och fy hur folk har kört idag, kändes som man var i Ryssland och åkte.. Inget ont mot ryssar, men jag skulle aldrig köra bil där och tack och lov slapp vi olyckor idag. Jag köpte i alla fall en ny webbkamera på andra svängen, haha jag vet att jag är jätte efter, men har inte haft en cam med effekter förut så jag har haft skitroligt en stund nu sen jag kom hem.




Sen försökte jag vara lite seriös på slutet, men det gick inte så bra. Och ja, jag köpte en skit cam för jag tycker inte det känns värt att lägga ner så mycket på en grej du inte använder så ofta.

Ikväll ska vi till en kompis och kolla film, ska se den där jävla paranormal activity 3, se om den är nå läskig eller inte. Har dock inte så höga förväntningar.
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar