lördag 9 juni 2012

Sleepyhead

Jag har fortfarande inte sovit, känns som det här kommer bli en väldigt rolig dag.. inte! Jag vet inte varför jag har sådana problem med att sova på natten, eller okej, går jag och lägger mig i sängen så slutar det oftast med att jag ligger där och tankarna bara snurrar i mitt huvud, därför somnar jag oftast i soffan framför tv, för då hinner inte tankarna komma.

Idag ska jag iallafall städa lite grann, sen vet jag inte riktigt vad som händer ikväll heller, jag gillar att ha mina kvällar fria från planering så ser man vad som händer under kvällen istället, nackdelen är väl att det kan hända att man sitter hemma ensam men vad gör väl det ibland?
Nä, om man skulle lägga sig framför tvn och kanske lyckas sova en stund.
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar