lördag 9 juni 2012

Uttråkad?

 Vi kör en sån här utifall ni är några nya här eller om ni kanske bara vill lära känna mig lite mer. :P

Namn: Susann Anna Carin.
Tatueringar: Har ingen än, men har planerat att göra mitt stjärntecken någon gång i framtiden.
Längd: 160 cm.
Skostorlek: 38.
Hårfärg: Typ, brunt med röda toner.
Är du kär i någon: Ja.
Vad heter han/hon: Richard.
Vad gillar du mest med personen som du är kär i: Hans ögon, sen dom gångerna han är sådär oväntat gullig och att han får mig att känna mig trygg.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nja, jag vill ju till New York, men just nu trivs jag rätt bra här.
Tänker du på att ta självmord: Nej, klart man har vissa perioder då man mår dåligt, men jag skulle aldrig ta självmord.
Tycker andra att du är attraktiv: Haha njae, mina boobs kanske. :P
Vilken parfym använder du: Puma - Free flowing eller DKNY - Be delicious, beror på humöret.
Vad är du rädd för: Haha mörker :] Och att åka hiss, fast egentligen är jag inte riktigt rädd, men jag gillar det inte.
Gillar du att tvätta: Nja, det är ju inte direkt kul, men ibland kan det vara lite avkopplande faktiskt.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Jag har aldrig åkt en riktigt stor, har åkt nån på Liseberg men den var inte super stor, och vet inte riktigt om jag skulle våga åka någon större heller.

Favorit:Mat: Pepparbiff med hasselbackspotatis och någon god sås till det.
Låt: Jag vet inte riktigt, Whistle med Flo rida är rätt skön.
Sak att göra: Städa..
Sport: Är ju latast i Sverige, men att skjuta i brännboll är kul. Eller badminton, eller tennis och basket.
Dryck: Typ Cola kanske?
Kläder: Leggins och en längre tröja.
Film: Oj, filmnörden gillar många filmer, men How to train your dragon tycker jag är en sjukt söt film. En film som får en att gråta skratta och må bra efteråt är en bra film. Ja jag vet att den är animerad, men man kan gråta ändå, okej? ;)
Bil: En vit Audi a5 sportback typ. Vet inte varför men har bara fallit för den bilen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar