onsdag 15 augusti 2012

Är jag bara fet eller håller nån med?

Alltså, det här med magtröja och till det en jätte kort kjol, vad hände liksom? Jag tycker inte det är snyggt för fem öre, är det bara för att jag är för fet för att ha det själv eller? Jag tycker det ser lite, ja horigt ut rent ut sagt. Känns som att man kan ju välja antingen eller, magtröja kan vara jätte snyggt, om du matchar det rätt, samma gäller korta kjolar, men tillsamman alltså..

Annars har jag haft en bra kväll, kom ganska just hem efter en middag med min bror och Agnes och bebisarna. Mysigt att gosa med tjejerna, och känns skönt att jag blir lite mer bekväm med att hantera dom också. Första gången jag fått kräk på mig och det var ju inte alls nå farligt, men det känns fortfarande som att dom är ömtåligare än porslin så riktigt bekväm känner jag mig inte. Men det kommer ju hoppas jag.

Nu ska jag bara ta det lugnt och chilla bulle va!

Puss!

1 kommentar:

  1. Det är inte världens snyggaste outfit... :p
    <3 !

    SvaraRadera