fredag 10 augusti 2012

When you hold me in your arms.

Usch, jag hatar verkligen att bli väckt på helt fel sätt, speciellt mitt i natten. Man är ju inte på sitt bästa humör precis, speciellt inte när man inte ätit någon middag.
Har för den delen haft en riktig skitvecka, fick nå knölar i nacken i lördags, förmodligen muskelknutar, och sen dess har jag haft ont i nacken, smärtan kommer och går men nacken är sjukt seg helatiden. Sen på det har jag fått kramper i magen som strålat ut i ryggen så jag knappt kunnat röra mig, börja gråta när man är på affären är inte roligt. Roligt när man har planerat att det här är veckan jag ska börja röra på mig, få bort fläsket nån gång och till och med gjort ett träningsprogram, då ska hela kroppen krångla.. Jag vet inte om det är latmasken i mig som stretar emot, men nästa vecka så skiter jag i om det gör ont i precis varenda del av mig, då kör vi för fulla muggar hursom!


Nä nya tag, vi hoppas på att det blir en rolig helg!
Dock har jag ju ingen aning om vad som händer, har lite nät utlagda, sen får vi se vad som nappar bäst. Men jag vill iaf träffa nån av mina fina, helst allihopa men det händer allt för sällan.
Puss!

2 kommentarer:

  1. vi får peppa varann så det faktiskt blir av nästa vecka, men du får ju inte köra för hårt med dig själv! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men det är klart det blir av ;) Nejdå, det ska jag inte! :)

      Radera