lördag 4 augusti 2012

Hej på er!

Jag vet att det var längesen jag skrev sist och den där listan gick det ju åt helvete med, har fortfarande inte kommit på nå fler saker att göra men. Anledningen till låg uppdatering är ju att jag inte gör så mycket roligt som är värt att skriva om. Eller jo det gör jag, men det blir som aldrig av att jag skriv då ändå. Blogglusten kommer som lite av och till.

Husomhelst. Igår var jag hos Marcus och Elenah och umgicks md dom, hann träffa Lillis en stund innan han skulle med tåget till stan så det var ju trevligt, även om det första han gör är att säga åt mig att gå hem igen, men Lillis, i love you too! ;)

Ikväll ska vi ut till nån stuga utanför Tavelsjö typ. Jag som faktiskt har bott i Tavelsjö har ingen aning om vart den stugan kan tänkas vara så det blir spännande. ;P

Här har ni resultatet av en Sussie som varit vaken sen 4, så här roligt har jag då. Nån supermodell blir jag nog aldrig, det där med poser är inte riktigt min grej, men roligt har jag.



Till Lillis <3

Nä, nu måste jag hoppa in i duschen så man hinn med allt! 
Puss!


1 kommentar: