torsdag 30 augusti 2012

Uppdatering.

Hejba, jag ville bara berätta att jag fortfarande lever. Jag blev kvar i Gällivare lite längre än planerat, kände att jag inte riktigt hunnit umgås så mycket som jag velat med pappa, och då jag är så sällan här så tänkte jag passa på, så jag blir kvar här tills fredag (imorgon). Men oj vad jag saknar min lägenhet, mitt umgänge och min Richard. Men jag har det hur bra som helst här i Gällivare, lite tråkigt på dagarna bara, har ju inte riktigt kontakt med någon här längre, förutom släkten så det finns väl inte allt för mycket att göra när dom är på jobbet men.

Imorgon (senare idag) hade jag tänkt hälsa på mormor iaf, sen får jag se om jag tar mig en promenix till Dollarstore och kollar om det finns nått värt där, men det är en bra bit att gå så jag får se om jag orkar, och hur vädret är.. Usch det är kallt här uppe, jag vet att det i princip alltid är kallare här, men trodde inte det skulle skilja så mycket redan nu. Sen vet jag inte om det kanske blir bilbingo, får se om det är nå kul.

Nä, det blev en jävla massa text, och inga bilder då det inte är min dator. Fick ju låna en laptop iaf, så tågresan gick väldigt mycket fortare, tack Towe! <3

Vi hörs senare, Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar