fredag 17 augusti 2012

Monopoly.

Vart faktiskt en skön kväll, tacos till middag och sen spelade vi monopol med Richards kompis. Jag hatar dock monopol eftersom jag nästan alltid förlorar, men trodde faktiskt att jag hade en liten liten chans att vinna nu, men efter 3 timmars! spelande så stod det klart, jag förlorade, Richard vann, som alltid.. Hatar att spela spel med honom för att han alltid har sånn jävla tur. Jag fattar inte hur, för det sägs ju har man tur i spel så har man otur i kärlek men R har ju fan kammat hem storvinsten i kärlek så jag fattar ingenting juh..

Nu ska jag nog snart gå och lägga mig, ser ut som att det kan bli en fullspäckad dag imorgon, först marknaden med Elenah (marcus?) och sen kommer Sofia som var sugen på att bada eller nått sånt och sen partaj på det.. Men det blir kul, så jag längtar. Sen slapp jag fara in till stan enkom för att gå på bolaget för att Sofia erbjöd sig att gå då hon liks typ bor granne med bolaget så det vart ju bara helt awesome!

Bju på skolfotot sen 2an på gymnasiet tror jag, den där hyn vill jag gärna ha tillbaka, helst nu tack! Men inte hårfärgen..
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar