fredag 31 augusti 2012

Bilbingo.

Såg just Mirror mirror, den andra snövit filmen, den som typ var Snow white and the huntsman´s (hädanefter kallad Snow) konkurrent. Nu har jag sett båda och kan konstatera följande. Snow var väl bra, men jag somnade i biosalongen, visst var jag trött, men den var ändå lite småseg så jag vet inte riktigt. Mirror mirror är ju mer som den traditionella snövit historian, men slutet, ja va ska man säga, ni får helt enkelt bedöma själv. Jag tycker att Snow var bättre, även om jag tycker det var bra att Mirror mirror var mer som den gamla snövit men den hade mer att ge. Hatar när folk berättar för mycket om en film man inte sett än så jag tror jag slutar där innan jag försäger mig.

Ikväll har vi varit och spelat bilbingo, 3 timmar tog det ungefär och jag tyckte faktiskt att det var ganska kul, förutom på pausen där man kunde köpa rövare och spela, men det gjorde ju inte jag såklart så det vart lite tråkigt ett tag. Men pappa vann iaf 700 kr, så helt lottlösa vart vi inte. Tyckte dock mest synd om stackarn som hamnade ett nummer efter att ha kunnat vinna 42000 men 10000 vann dom så jag tror inte dom vart helt missnöjda. Sen efter det for vi en snabb sväng förbi min kusin och grattade hennes karl och fyllde magarna med smörgåstårta.

Imorgon ska jag förbi mormor, för det gjorde jag aldrig idag, sen förbi på stan en stund, sen åker jag hem. Ska bli skönt att komma hem och sova i sin egen säng faktiskt.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar