lördag 4 augusti 2012

Tankar som snurrar.

Det är underbart när man har lagt undan 1 timme till att fixa håret och sen tar det typ bara 20 min istället! Fast bättre kunde det blivit men jag orkar inte pilla mer. Nu sitter jag och väntar på Sofia sen åk vi.
Måste ju säga att jag har dom bästa vännerna som finns. Sofia skulle gå på bolaget åt mig, men försov sig, men då hör Anki  av sig och kunde gå åt mig istället. Blir ju som lättast så då jag inte bor nära bolaget och hinner gå själv. Tänkte förresten på det här med att nån annan går på bolaget åt en, man har ju ändå den här känslan av att det är fel, trots att det är helt lagligt då det bara är langning om du köper till en underårig. Men fortfarande, är det bara jag som känner så, att det känns fel på nått sätt? :P

Jag får aldrig nog av den här appen alltså, hoppas det går över fort, att det bara är för att jag nyss hittade den, annars behöver jag hjälp?! ;)

Bjuder på en färgglad bild lagom till Pride festivalen.
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar