fredag 17 augusti 2012

Hallojsan!

Kom ganska nyss in efter en promenad, vi gick elljus spåret, blev bara 2.2 kms sträckan men fick skavsår av skorna (nya skor) så jag kände att jag inte ville gå så mycket längre, men är hursomhelst nöjd att vi kom oss ut iaf, så totalt blev det typ 3.2 km, helt ok med tanke på hur lat och otränad jag är. :P Så får vi se om det blir någon bit imorn eller om det bara blir te å gå runt och strosa på hörnefors dagens "marknad".

Tråkigt nog så ser kvällen lugn ut ikväll, men det får väl gå ibland det med.

Nu ska jag sitta och tycka synd om mig själv för att det gör så ont i min fot. Buhu..
Puss!

4 kommentarer:

  1. Härligt! Attans med skavsår bara :/ ha så kul i Helgen! Kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har blivit en blåsa stor som en enkrona, inte kul alls.. Tack hun! Kommer dock sakna dig där. Kramen <3

      Radera
  2. blir att köpa skavsårsplåster så vi kan fortsätta vara såhär duktiga! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen ett måste, det visade sig att det vart en blåsa stor som en enkrona, var inte alls skönt att ta på sig skor sen.. :P

      Radera